beyzzsenturkk_ munchkin bakıyordum ama yorumlarda küflendiğini söyleyenler olmuş şöyle akıtmaz çok büyük çok küçük olmayan kolay temizlenebilir uygun fiyatlı bişeyler arıyorum önerilerinizi beklerim💗
Duygusaljelibon_ beyzzsenturkk_ kaç yaşında bebiş ? Ben 1 yaşında suluğa başladım pipetli olandan Philips’in çokta memnunum pipetli içeceklerde içmeye alıştı bu sayede
CaninannesiCemre beyzzsenturkk_ 5 aydır munchkin kullanıyoruz küflenme olmadı 🙏 10 gün sonra 1 yaşına gireceğiz bi büyüğünü alacağım
beyzzsenturkk_ Duygusaljelibon_ 1 yaşına girecek ocakta normalde wee babynin biberonunu kullanıyoduk ama artık temizlesem bile iğrenç koku bırakıyor ve kulplarını kırdı pipetle içmeyi de öğrenmişken hemen geçeyim diyorum acaba fotoğrafı var mı temizliği nasıl
Nidaglryz E bebeğin kendi markasını 80 lira gbi bişeye almıştım memnun da kaldım koku küf vs şeyler olmadı
Duygusaljelibon_ beyzzsenturkk_ 1.5 ben foti atmayı bilmiyorum burdan Trendyola philps avent pipetli bardak yaz çıkar
beyzzsenturkk_ CaninannesiCemre peki temizlemesi nasıl benim kullandığımın içi yağ gibi bişey kaplıyo sürekli yıkamama rağmen
CaninannesiCemre beyzzsenturkk_ Bebek deterjanı ile günlük olarak temizliyorum 🙏iyice çalkalayıp temizleyince bişi kalmıo