Merhaba kızlar 2 ay kontrolümüzde devlet hast doktoru tipine bakıp kanı biraz düşük sanki bizim türkiye geneli normal bu annrler cok beslenemediği için demişti ferrum damla vermişti ama ben 4 ay olmadan bailamıyım dedim beslenmeme dikkat ettim 4 ay dada saglık ocagı vegaferon verdi onuda baya yorumlardan korkup vermedim ama simdi napsam ferruma başlasammı aynımı amaçları ikisininde ferrum yaramazsa sideferi duydum onu alırım