19.5 aylık oğlum bu ay resmen terör estiriyor yani sinir krizleri geçiriyor en ufak istemediği bişey olunca kapılara vuruyor yerlere vuruyor çok değişik yani şaşırdım ne yapacağımı nasıl tepki vereceğimi kizsam olmuyor kizmasam olmuyor 2 yaş sendromuna mı girdi acaba hiç böyle huyları yoktu tanıyamaz oldum sizin de böyle mi nasıl tepki veriyorsunuz şimdiden teşekkürler cevabınız için