TeacherrMom Merhaba kızlar kullandığınız bir marka model vs var mı? Sağlam birşey olsun istiyorum 5 lt ideal mi ?
Eminos TeacherrMom yui kullaniyorum cok memnunum 3 yildir kullaniyorum hamurun kenarini topluyor cigkofte kisir yaparken altini ustune ceviriyor kim sorarsa tavsiye ederim hediye aldigim akrabalarim da cok memnun kaldilar
witcher TeacherrMom bende karaca multichef almayı düşünüyorum kıyma ve içli köfte aparatı da var ama başka markalara bakmadım açıkçası içli köfte aparatı olan başka markalar varsa bende önerlere açığım :)
Eminos TeacherrMom hayir kiyma cekmiyor ben zaten evde kiyma cekmiyorum cunku kurbanda 30 kilo kadr et dusuyor kisi basina 7-8 kilo kadarini cektiriyorum tm diger turlu de zaten kasaptan etin istedigim bolumu cektiriyorum
egelsenkonuss TeacherrMom elimle yoğurmakdaha pratik ve hızlı, parçaları büyük yıkamaya üşeniyorum. Eğer çok cesit yapacaksam cikariyorum
kanalizereis TeacherrMom hamur yoğuruyor kıyma çekiyor meyve sıkacağı eizici parçalayıcı gibi kullanım alanları var. Hamuru da hiç sarsmıyor yoğururken
TeacherrMom egelsenkonuss anladım ben en çok mantı hamuru ve içli köfte için istiyorum aslında bir de kahvaltılarda üşeniyorum hamur işi yapmaya iki çocukla. Belki teşvik eder beni 😁
Eminos TeacherrMom sirf kiyma ozelligi var diye yilda 1-2 kez belki kullanacaksiniz belki kullanmayacaksiniz o yuzden o ozellik var diye fazla para vermeyin