SelimeliS Selam anneler oglumun gobegi bu sekilde acaba gobek fitigi mi ya aile hekimi degil dedi ama görüntüsü beni korkutuyo yinede https://imgyukle.com/i/ReRV1P
Scs4108 SelimeliS benim oğlumun ki sizinkinden daha kötüydü daha dışarıdaydı ama kilo aldıkça geçti şuan tamamen düzeldi 3 buçuk aylığız
Busra_ugur57 SelimeliS benim kızım yenidogdugundanberi boyle basınca içeri giriyor doktorumuz 1 yasına kadar kapanır dedi simdi 6 aylık gecti ama yıne de 1 yasına gelince doktora götürcem gazdan okuyormuş benım kızım çok gazlı bır bebekti
Sarekus Tam bilmiyorum ama gazı oluncada öyle oluyor en kötü saglık ocagındaki doktora göster doktora yönlendirir bişey varsa zaten
SelimeliS Sarekus evet cok gazlı bi bebek. Saglik ocagina gosterdim bisey yok dedi ama yinede tedirginim disari dogru cikintisi oldugu icin
Scs4108 SelimeliS rica ederim ne demek bizde çok telaş yapmıştık fakat hepsi boşunaymış canınızı sıkmayın 🤗
SelimeliS Busra_ugur57 ya demekki gazdanmis evet benim oglumda cok gazli malesef. Duzeldigine sevindim gecmis olsun sizede tesekkurler 😊
Eylulozlem1 Bnm kızım da böyleydi doktor gazı var demıstı 3.5 aylık su an gectı tamamen kılo aldıkça ıcıne gdyr oyle kalck diye bnde korkmustm
SelimeliS Eylulozlem1 aynen 5. Gun kontrole gittigimizde doktor cok gazi var gaz damlasina baslayin hemen yoksa gobek fitigi olur demişti o gunden beri aklimda surekli bakip duruyorum gobegine o yuzden korkuyorum neyseki gecici biseymis tesekkur ederim gecmis olsun sizede 😊