Selam kızlar, malum bebek olunca neredeyse hergun çamaşır yıkanıyor evde. Ve onları kurutmak ayrı bir dert oluyor. Bu yüzden çamaşır kurutma makinası almaya karar verdik. Normal 4 yıllık yeni çamaşır makinamız var. Yerimizde çok yok o yüzden hem yıkama hem kurutma yapan bir makina almaya karar verdik. Ama birkaç tanıdığımız kurutma makinasını ayrı olarak alın dedi. Sebebi hem makine yıkıyor sonra aynı makine kurutma da yapıyor ve ömrü az olur diyorlar. Kullananlar hangisini tavsiye eder. Ayrı sadece tekli kurutma makinası mi alalım yoksa çift fonksiyonlu çamaşır makinası mi tavsiye edersiniz. Ayrıca kurutma makinası çok elektrik harcıyor da diyorlar. Fatura 2 katına çıkar dediler. Yorumlarınızı bekliyorum