Ayy o bez kadar berbat sızdıran bir bez yok yenidoğan döneminde kullandım her gün sızdırma her uyanmads sızdırma bu kadar olamaz bende acaba ben mi baglayamiyirum diyordum elimdeki stoklar bitince primaya geçtim rahat ettim çok güzeldi zaten sürekli sızdırma çamaşır yıkama aynı paraya denk geliyor ama sonra Prima şuan aşırı pahalı Molfix püre&soft sarımsı beyaz paket olan ve goon premium soft var ikisi de çok güzel primaya çok yakın ikisinden de çok memnunum hangisi denk gelirse aliyorum