yarenmasal Bebeğimin tırnağını keserken etini kestim. Nerdeyse 1 saattir ağlıyorum. Eti yerine gelir mi iz kalır mı ?
birazquality yarenmasal kıyamam ya iz kalmaz korkmayın düzelir çocuklarda yaralar daha kolay iyileşiyor🥲
mt_bebek1 Aynı şeyi ben de yaşamıştım. Pansumana götürdük bi iki gün sarılı kaldı. Ama düzeldi dokuları daha taze olduğu için düzeliyor merak etme. Çok geçmiş olsun..