Aslında şimdiye kadar 8 tane diş çıkardık ama hissetmedik bile. Üstelik soğuk algınlığı da var. Çıkardığı dişin köpek dişi mi azı dişi mi olduğunu ayırt edemiyorum ama eli sürekli ağzında, iştahı kapalı, ateşinin 39 ları geçtiği oluyor. Grip için doğru tedaviyi bulduk doktorumuz sağolsun. Diş için de sizlerin önerilerini bekliyorum. Özellikle deneyip olumlu etkisini gördüğünüz tedavi yöntemlerine açığım 🙏🏻