dikkatbebekvar Arkadaslar bebegime hızlı akan biberon bulamıyorum. Sizinkiler nasıl. Yani yeni bi tane aldım özellikle dedim yavas akıs olmasın yok arkadas cocuk sıkılıyo içmekten yavas geliyo diye bitirmeden bırakıyo 3 ölçekte
1sirinannesi dikkatbebekvar Kaç aylık bebeğiniz, ayına göre uçları oluyor ilk az akıtır, sonraki orta en son ki çok, onların numaraları var ama hatırlamıyorum galiba s,m,f diye gidiyordu lansinoh marka, markaya göre değişiyor uçları.
CafeChocolat Mama kullanan bir arkadaşım varda aldığı biberonlarin ucunu cart diye keser hep az akıyor diye
dikkatbebekvar Nacafa valla ebebekte sordum hızlı akıs istiyorum diye hiç böyle bi şey söylemediler. Keske söyleseler o an onu alırdım
dikkatbebekvar durukusunannesi_ pasaklisinkukuli ugrakyagiz öncekini kesmiştim de cabuk yıprandı o yüzden sanırım delik cok büyüdü yırtıga dönüştü hatta. Olmazsa mecbur yine öyle yapıcam
durukusunannesi_ dikkatbebekvar 1 yaş kızım aventin 4 numarasını kullanıyorum 3 delik var valla gayet hızlı bence sıkılmadan 5 dk de bitiyor biraz delikleri büyütün en kötü
Nacafa dikkatbebekvar benim söylediğim delikli değil ya harfi şeklinde kesik. Bir araştırın isterseniz
ahbus94 Benim bebeğim de 3 aylık olacak su an az akış kullanıyoruz 3 aylik olunca değişmeli mi arkadaşlar hala devam mi ne zaman degismeli
Rwerdst ahbus94 biberonların uç kısmı değişiyor. Mesela +0 Ay +2 ay +3 ay +6 ay +8 Ay gibi. Markalara göre bakmanız lazım. Şuana kadar değiştirmiş olman gerekiyordu 🤗
cokisimvardahacocukuyutucam dikkatbebekvar ucunu azıcık ucu sivri bıçakla akan yerine batırıp deliyorum