Bebeğim doğduktan sonra ilk 4 ay kucakta gezerek uyudu. Ardından 2 ay ayakta sallamaya başladım. Hepsinde uykuya direniyordu. Madem uykuya direniyor bari kendi kendine uyusun direnmeyi bırakır diye düşünerek desteksiz uyutmaya çalışıyorum. 1 haftadır her gün rutinleri yapıyoruz, uyku saatlerine dikkat ederek yatağa koyuyorum. Pat pat yapıyorum popoya, ninni söylüyorum, saçını okşuyorum falan derken yine ağlaya ağlaya direnerek uyuyor. Her uyku sonrası savaştan çıkmış gibi hissediyorum. Ne zaman alışacak bu çocuk ya da bir yöntemi var mı bunun. İnanın çok yoruldum.