Bebeg Birkaç gündür çok fazla gazı var sürekli uykusundan uyanıyor. Yatmadan önce agır şeyler yedirmiyorum mamadaydım belki diye bebelac aldık onu kullanıyoruz 3gündür üşüyor ondan oluyor desem asla çorapsız durmuyor . Bu durumu yaşıyan varmı neden oluyor
shrhyt Bebeg bebelac mama biberonda Bi süre bırakın bakın top top oluyor kullandığım en kötü mamaydi. Hiç keci sütü harikaydı. Gaza sma comfort iyi geliyor optipro olanı kilo alımı sağlıyor
birazquality Bebeg emekliyor mu bebeğiniz benimki de aynı durumda şuan sürekli yerlerde geziyor doğalgaz yanıyor çift çorap giydiriyorum ona rağmen böyle oldu önce diş sandım ama üşütmüş karın ağrısı var belli. Dün gece en son calpol verdim rahat rahat uyudu bu sabah daha iyi
Bebeg shrhyt sma kullanıyorduk fakat artık içmiyor tadını beğenmiyor. Aptamil kullanıyorduk gaz yapıyor diye bebelac deniyoruz şimdi
Bebeg birazquality evet emekliyor her gece yatırmadan calpol veriyorum gaz damlası veriyorum kimyonlu su bile içirdim hiç faydası yok sürekli sesli gaz çıkarıyor
shrhyt Bebeg hip keci resmi olan war ondan deneyin en çok onu sevmişti ama diğerlerine göre biraz pahalı sanırım