Ayyyssseee Merhabalar , bi süredir oğlumun yüzünde kuruluk var birazda kızarık yanak bölgesi. Bunun için nemlendirici krem kullanan var mı? Tavsiyelerinizi alırım ☺️
cn_aslan Ayyyssseee bende burda kalayım aynı dertten muzdaribim bioderma atoderm öneriyorlar ama bilmiyorum ben vücuduna evowell kullanıyorum
Omeraslan Ayyyssseee İlk zamanlar atopik cildi vardı Bioderma kullandım. Çok iyi geldi yoğun bir nem oranı var. Şimdi mustela kullanıyoruz. Bunu da beğendi.