tosbiksmoms O1Anne 8 buçuk aylık iştahsızlık dişten dolayı var malesef. Çok üzerine gitmiyorum sonra kusuyor daha kötü oluyor.
O1Anne tosbiksmoms ek gıdaya da zamanla alışır diş dönemleride iştahsız oluyorlar bunlarda geçer elbette 😊
uyuyanadamdannefret O1Anne ben yemek kaşığı kullanıyorum. Bebeğim hepsini bitirmiyor tabi . Tatlı kaşığı daha uygun olur bebeğiniz küçükse. Çünkü hepsini bitirmiyo
Mgf O1Anne ewet bn bile bgndim.bazi annelerden yumurtya pekmz ktmadan yemiyo cumlesini duyunca sasriyodum.muzlu yumurtdan snra anladimki bebekler o tatliligi seviyo.instgramda bi annenin sayfasnda grdum tarifi
O1Anne uyuyanadamdannefret yaptım hepsini yedi sonlara doğru zorla yedirdim bi.şekilde ama çok lezzetli oldu🤤😍