Alyasmom23 Kızlar kızım tırnağıyla yüzünü çok fena çizmiş ilk kez bu kadar derın cızdı derısı kalktı biraz 5 aylığız daha izi kalır mı ne yapabilirim için gidiyo bakamıyorum yüzüne
enguzeli Alyasmom23 çok derinse kalabilir. Kantaron yağı vardı iz olmasını engelliyor cok çok az belki surebilirsiniz bebek olduğu için hücreler çabuk yenileniyor çabuk iyileşir
enguzeli Alyasmom23 evet evet o da olur. Çabuk iyileşir. Bide tırnakları mi uzun jilet gibi oluyor tabiri caizse tırnakları
Alyasmom23 enguzeli kesmeye bi türlü izin vermıyo uyurken de kesmek ımkansız her şeye uyanıyor bı kere keserken etını kestım korkumdan törpülüyorum ama çok önce olduğu ıcın bı srylerı sıkarken kırılıyolar
Alyasmom23 Esra0561 gectı çok şükür doktoru bepanthol antı acar jel de onerdı ana onu kullanana kadar gecmıstı eğer hala geçmemiş bı iz ise böyle bir şey kullanabıkırdıbız farklı markanın da olur izler için