Normal çok normal üzülmeyin, 3 ayı bıtıren bebeklerın algıları yavas yavas acılmaya baslıyor. Daha ıyı goruyor, daha ıyı duyuyo daha cok sosyal olmak ıstedıgı ıcın uyumak ıstemıyor. Kendı bıldıgı dunyadan baska bır dunya tanımaya basladıgı ıcın korkuyor ve bu da kucak isteme ağlama sonuclarını doğuruyor. Hepimiz hepsini yaşadık, ben aglayarak depresyonlara girerek geçirdim ama hepsi geçiyor. Sadece geçicek biliyorum bu bir dönem diyip kendınızı telkin edin bakın nasıl kolay geçiyor o zaman