Hayırlı sabahlar hanımlar. Kızım 4. Aydan beri yeşil kına renginde kaka yapıyor daha önce de yazmıştım ama tatmin edici cevaplar çıkmamıştı. Bir hafta sonra kontrolümüz var aslında Demir ilacindan diye çok duydum ama hep mi aynı olur bir aydır geçmedi? Birde sad çe anne sütü alıyordu bu hafta yoğurt ve havuca tadıma başladım doktor tavsiyesi ile. Böyle bir olay yaşamış olan var mi