Normal dogum yaptım 6 ay oldu hala akıntım sürüyor nefret ettim artık kendimden günlük ped kullanıyorum ama gene de camaşır değiştiriyorum sık sık bıktım artık beyazımsı bir akıntı ve kokulu kac tane doktora gittim durmadan fitil antibiyotik verdiler en babası 5 gün kesmiştir sonra gene devam var mı başına gelen ya nasıl gececek bu gercekten bıktım