Kelebek02 bende doktora danışmadan buradan okuyarak aldırdım esıme. Nasıl kullanılacağını sormamış ben 6saat arayla 1 çay kaşığı verıyorum çok gazı olursa. Normalde sabah akşam verıyorum bende tam ne kadar vermem gerektiğini bilmiyorum ama kullanalı bebegımın ağlamaları bıraz gectı bızde 5aylıgız