Nazal sprey , fizyolojik damla, serum her şeyi kullandim aspratorlede çektim ama hâlâ dolu buenundan hırıltı geliyor bunlari yapmama rağmen. Nasil gecer ne zaman gecer çocuk nefes alamıyor resmen doktorda spreyi kullanin diuip gecistiriyo ama ise yaramiyor hic biri. Birisi üstüme çözüm atsın 🥲