iyiki ilk 7 gün koruyuculuğu yok. İlk 7 gün korunmanoz lazım. 2.dozu olurkende 1.doza göre 3 ay sonra değil de 7 gün öncesinde yaptırmanız lazım.
Bende pkos var adetim kesilsin diye oldum ama düzene girdirdi. Hiç yoktan iyidir. Öncesi ayda 2 kez adet oluyordum ve en az 10 gün sürüyordu 🤦🏽♀️
Spiral önerilmediği için oldum çok memnunum.