Merhaba arkadaşlar 3 ay 3 günluguz ve doğduğu günden beri kundakla uyuyan bie bebeğim var Disar da pusetinde gezerken kundaksiz uuyabiliyo aslında sanırım havanın etkisi ama evde kundak yapmayınca çıldıriyo uykuya dalamiyor uyuduktan sonra da kundak yapınca çıldıriyo çok hareketlendi çözülmek istiyor açıyorum kendi kendini uyandiriyordu açmıyorum açmıyorsun diye ağlıyo uyanıyor bu nedir ya bir akıl verin