58ozlem Ben ek gıdaya başladığımızdan beri doktorumun önerisi ile probiyotik damla başladım kızıma. Şu an 8 aylık ve 2 hafta önce kabızlık sorunu oldu bizde de. Gece uykusundan uyanıp ıkınarak ağlamaya başladı ben de acile götürdüm hemen. Libalaks verdiler ondan sonra biraz yapıp rahatladı ama kabızlık sorunu hala devam ediyordu. Kayısı püresi, incirli yulaf lapası vs yedirdim iyi geldi.