Enfall Allah için çocuğu öyle olan varmı lütfen yazınız lütfen … Defalarca hastaneye de gittik ama yok bişey yok birde bir yeri agrsa kendisi de söyleyebiliyor 25 aylık kızım gece sabaha kadar ağlıyor şuan hala uyanigiz saat 6 .. sakinlesmiyor çok kötü ağlıyor ayağıma koyuyorum iki DKK duruyor yine ağlıyor yanıma gel diyorum daha kötü ağlıyor susmuyor babasi sabah işe baygın baygın gidiyor babasi onu sakinlestirmeye çalışıyor yine aynı ne yapacaz biz her gece öyle her gece kızlar her geceeeeeee konuşmayı bilmediği zmn hastaneye gotururdum ama şimdi konuşuyorda yani hastalık olarak bir sorunu yok bebekken gece ağlardı diş dedik ama hala öyle hala 8 9 aylıktan beri böyle
Tgcemen Enfall daha bebeğim 5 buçuk aylık. Ama görümcemin kızı var o 16 aylık onda bazen oluyodu ağlama krizleri hatta bende de oldu . Bi kaç kere tv de dans eden meyveler izliyodu o bittiğinde başka şeyler izlediği oldu. Mesela dikkat ettim o zaman bebeğimde gece ağlama krizleri oldu. Biraz araştırdım korkudan olabiliyormuş. Yani belki yardımcı olur
AselinnAnnesi Enfall Bu sıra bizde de yeni başladı hergece ağlayarak uyanma ağlama krizleri geçer inşallah çok yıprandık eşimle
Enfall Benimde aklıma ilk korku geliyor acaba korkmuyormu geceleri .. çünkü saat 2 de başlıyor saat 7 ye kaar ağlıyor hiç sakinlesmiyor bizi dinlemiyor hatta biz konuşunca dahada şiddetli ağlıyor … Ama anlayabilir mesela diyebilir bişi gördüm bişi vardı ne bilim yani kabus görse
Tgcemen Enfall yok aynı sıkıntıyı görümcemde kızında yaşadı. Sakinleşmiyor dokununca dahada şiddetleniyor sakinleştirmeye çalışınca daha da bağırıyordu
tutkaltupuannesi Enfall tv izletmeyin fazla uyarana maruz kaliyor olabilir uyku terorude deniyor sanirim bu duruma
Tgcemen Enfall ya ben ona yordum çünkü izlediği zaman benimkinde aşırı uyanma oldu ağlama krizlerine girdi. Gözleri kapalı uykusunda ağlıyordu şuan sadece meyveleri izliyo bi sorun yaşamadım. Öyle olunca izlediklerine yordum valla
Yusufsmommy Benim oğlum da iki gecedir böyle ve ne yapacağımızı şaşırdık asla sakinleşmiyor ve kesintisiz ağlıyor. Nasıl davranmamız gerektiğini de bilmiyorum, streslenip eşimle tartışıp duruyoruz sonra 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Enfall Yusufsmommy ben gündüz uykusunu kestim mecbur şimdi uyuyor artık çok şükür Allah sabır versin ben neler çektim neler eşimle birlikte sabahliyorduk şimdi bazen uyanıyor tam ağlamaya baslicak biz hiç konuşmuyoruz karismiyoruz oda hemen uyuyor ağlamıyor