barlas53 benim oğlumda 5.5 aylık ilk 2 aylıkken hırıltısı oldu öksürükle birlikte bronşit dediler antibiyotik kullandık. 5 aylıkken oldu birde yine bronşit dediler antibiyotik verdiler ama geçmedi en son özel doktora götürdük sağolsun o aydınlattı RSV bulguları olabilir şuan çok hafif hırıltısı dedi. Bronşit olmamış bronşiolit gibi geldi bana antibiyotiğin hiçbir faydası olmaz bu rahatsızlığa boşuna vermişler dedi. Sadece günde 4 kere hava (sadece ventolin yeterli olur dedi) verin dedi. Terlemesine çok dikkat edin. 3.kez böyle bir rahatsızlık geçirirse astım tedavisine benzer bir tedavi uygulamamız gerekicek ki kalıcı bir hal almasın dedi. Birde alerjik bir bebek dedi yani sizle aynı şeyleri yaşadım ama şuan iyi. Bizim de birden çok artmıştı