Oğlum 9 ay 27 günlük iki gündür ateşi var 39 a kadar çıktığı oldu doktora gittik kulakları hafif kızarım pedifen ve calpolu dönüşümlü ver dedi. Calpol çok eteşini düşürmüyor. Gece 23.30 da calpolu verdim ateşi 38.3 tü. Saat 2 oldu ateşi düşmemiş ılık duş aldırdık üzerini giydirmedik bacaklarına alnına ıslak pamuk koyduk sonra biraz uyudu ben de yanına uzandım. Saat 3.30 du uyuyakalmışım iki gündür uykusuzum çünkü mızırdama sesiyle uyandık baktım uyanacak gibi emzğreyim ateşine bakayım dedim bir anda çığlıkla ağlamaya başladı kucağımda susmadı evi gezdirdim susmadı kulağı mı ağrıyor acaba dedim sonra kucağımda pış pış yaparken tekrar uyudu bu arada ağlarken hiç gözlerini de açmadı