Lalalac darısı bana. 16 aylık. 3 buçuktan beri ayaktayım hala uyumuyo kalkıp oturmanın oyun oynamanın derdinde. Ağlama vs yok. Uykusuzluktan aşırı sinirli oluyorum sabırlı olmaya çalışıyorum ama çok zor. Bazen yeri geliyo 1 buçuk saat sallıyorum ayağımda veya emziriyorum uyusun diye uğraşıyorum. Uyuyo 10 dk sürüyo. Saatlerce süren emeğim sadece 10 dk sürüyo. Gerçekten düzelsin artık perişan olduk ailece