5 aylik kizim doğduğundan beri Karin üstü koyduğumuzda huysuzlanıyor bi kaç dakika bekletince de ağlıyor. Kötü bisey olacağını hiç düşünmedim şimdiye kadar sevmiyodur normaldir diye düşündüm ama geçen birisi korkuttu apandisit veya fıtık olabilir diye. Siz böyle bi durum yaşadınız mı? Gerçekten bi problem olabilir mi? Doktoruma ulaşamadım maalesef içim hiç rahat değil size sormak istedim