demir00 Arkadaşlar oğlum 3 aylık. prima premium care kullanıyorum. bir arkadaşım Goo.on markasını denememi tavsiye etti. Biliyorsunuz bez fiyatları da günden güne artıyor. Kullananların fikirlerini merak ediyorum 🩵
Pateteslimanti Oğlum 15 aylık çok hassas cildi bir çok bez denedim molfix sleepy baby turco hepsi pişik yaptı çok uzun zamandır goon kullanıyorum aşırı memnunum tavsiye ederim