melikekoselii22 İlk zamanlar bende öyleydim. Taa ki sonra dan aklım başıma geldi. Aman üşür aman hasta olur aman sıcak tutalım aman hava soğuk diye diye. Çocuk soğuk nedir bilmiyor. Sürekli sıcağa alışmış soğuk görünce hasta oluyordu. Doktorlar hep diyor soğuk hasta etmez sıcak hasta eder diye. Şimdi ki aklımla artık elimden geldiğince kalın giydirmiyorum. Havalar soğuk dahi olsa dışarı çıkarıyorum. Soğuğa alistiriyorum. Birkaç kez hasta oldu ama olsun dedim bağışıklık kazansın. Bu saatten sonra böyle sakındım da noldu hep daha kötüsü oldu. Meğer yanlısı başında yapmışım. Eskilere uyarak işte.. şimdi kendi bildigimi okuyorum.