Semaaa4 Selam kızlar 8 ay 19 günlüğüz 7 buçuk ayından beridir uyku sorunumuz başladı akşam 12 gece 3 uyumuyor neden acaba dis dönemi degil dışımız çıktı wma yine aynı uyku eğitimi alıp faydasını gören var mi acaba