Biri 17 aylık diğeri de 30 aylık iki bebeğim var.oğlumu tuvalete alıştırmak istiyorum bezi çıkarıp daha da takmamak gece gündüz birden bırakmak istiyorum. Ama oğlum henüz konuşamıyor söylediklerimi de çok fazla anlamıyor yada anlamaza geliyor bilmiyorum. Kış ayı olduğu için halıları kaldırmayı düşünmüyorum sonrasında yıkatırım diye düşündüm üşümesinler diye. Diyorum ki hazır ev batacakken kızımın da mı bezini çözsem işeye s*ça az da sabretsem ikisi bir öğrense ne dersiniz yapabilir miyim sizce çok mu zor olur.