Bebeğim 6 ayın içinde doktorumuzun da onayı ile çoktan başladık. Şimdiye kadar iki kez boğazında kaldı yerken, mesela muz yerken. Ağız dolusu kustu boğazında kalınca vs. Çevremdekiler, daha küçük 8 aylık olana kadar mama yesin ek gıda verme diyorlar. Sizde de oldu mu, ne yaptınız?