arya73 Merhabalar bebeğim 2 ay 27 günlük . Bu aralar Cook salyasi akıyor. Eli sürekli ağzında. Erken dis mi çıkartıyor. Huzursuzluk olmadı. Ama normal bir süreç mi yoksa yapmam gereken bişey var mı . Fikirleriniz nelerdir.
sweetangell arya73 çok normal bir süreç ellerini keşfediyor sürekli ağzında olduğu için salyası akıyor 🥰
Misbebe arya73 Elleri ağzında olduğu için canım.Bir de yutma refleksleri tam gelişmediği için oluyor ☺️ Diş değildir yani