Metehan45 ben boykottan önce de bingo kullanıyordum çok memnunum üzerinde bebek olan bir yumuşatıcısı var bir de onu kullanıyorum hem çok güzel kokuyor hem de çok kalıcı. Beyazlar için omo kullanıyordum onun yerine boron aldım daha bir kere kullandım ama güzel yıkadı bence