Duybaralp hiç bi şey yapmana gerek yok çünkü luzumsuz.
Bir anda tay tay durup yürüyecek. Bugün değilse yarın
🤭🤭 İstersen 3 cuma kösteğini kestir. Benim annem sadece denemek için yaptı. 11 aylıktı yürüdü. Şimdi 15 aylık.
..
Ayaklarına bi ip bağlayacaksın.
Cuma günü cuma namazından çıkan ilk kişiye o ipi kestireceksin. 3 cuma .
😁 Bi keresinde bizi dilenci sanmıştı birisi 😁😁