MiraBelis22 oğlum 14 ay 14 günlük.Gece beslenmesini kesmeye çalışıyorum 2 haftadır.3-4 gece emzirmeden sabahladik,uyumadan.Tamam alıştı artık derken,kalkıp oturuyor gece ve ağlamaya başlıyor emmeden yatmıyor.Tekrar başa sarıyoruz.2 gecedir bir defa emiyor yine.Çok ağlıyor ve atak dönemi,ne yapacağımı şaşırdım.