Kızlar oğlum 17 aylık. Emerken göğsümün en ucunu ısırıyor ve bırakmıyor. Acıdan kıvranıyorum. 1 haftadır böyle. Ne yaptıysam ısırmayı unutturamadım. Emzirmeyi bırakmak istiyorum. Çünkü çok acılı oluyor ve 1 saate yakın emmek istiyor. Emmeyi nasıl bıraktırabilirim en kolay yoldan? Bir de sizin emzirmeyi bırakma sebepleriniz nelerdi?