dlos Kolik ve anne kişiliği arasında bağlantı olduğunu düşünüyorum. Annelerin sindiremedikleri düşüncelerden dolayı sanki çocuklar daha gazlı oluyor. Ruh beden bütünlüğüne inanıyorum.
Binnur_cam dlos kızım kolik değil ama aşırı huysuz kendimde sinirli ve huysuzum tamamen genle alakalı bence..
Ahsen2323 Benim doğum hikayem ve sonrası sitresliydi… rahat değildim ve bebişimde gazlıydı merak ettim ben de bu anketi ne çıkacak
dlos Binnur_cam Bebeklerin aynalama özellikleri yüksek :) Benim ve eşimin bebekliğinde olmayan şeyler bizim bebeğimizde oldu maalesef :(
Beyzaveduru Benim hamileliğim baya stresli geçti çok da sinirli biriyimdir. Bebeğim kolik değil hatta ağlamaz bile doğru dürüst maşallah. Bebeğin de bir fıtratı var