Anne sütü ve mama veriyorum doktoru mamadan sonra her gün bir tatlı kaşığı vermemi söylemişti iki çay kaşığına tekabül eder, mama zor sindirildiği için kabızlığa neden oluyor bence ver su sonuçta ne zararı olacak mamayı da suyla yapıyoruz, hazır suyu iyice kaynatıp ılık şekilde veririm