Bebeğim 1.5 aylık besin alerjisi var bilmem ilgimi midir bunla ama uyuttum yarım saatte bir kalkıyor ağlayarak korkmuscasina yanımda kaliyo emzirdikten sonra gece ondan olur mu yatağına alışsın diye istiyodum hep yanımızda uyuyor yarım kundak yapıp yatıyoruz gündüz, bazende sürekli emmek istiyor birde emerken uyuyup emmeye devam ediyor normal mi napmaliyim acaba alışmasın diye uğraşıyorum aslında çok benle yatmaya ve sürekli emmeye ama ne yapmalıyım ilk bebeğim tecrübesizim doymadigindan sürekli emmek isteyebilir mi