Hanımlar merhaba bir sorum olucaktı bilenlerinizden destek rica ediyorum. Ücretsiz izin kullanıyorum şuan 1 mayısta bitecek ama işe dönemicem gibi gözüküyor yinede son 2-3 haftaya kadar bekleyeceğim şuan bilgi veremiyorum iş yerine malesef işe dönemiyor olmamın bana bi yaptırımı olur mu ?