ciko34 sonrasını bilemiyorum ama ben de 45 günlük anneyim. Sol tarafı asla kabul etmiyordu emziremedim mastit oldum derken süt sağmaya başladım. Hemşire süt gelmese dahi 20 dakika sağ demişti. Ben de üşenmeden süt gelmese dahi sağdım hep. Önce 10 ml, 20 ml derken çoğaldı. Sağ tarafla aynı boyuta geldi😂 şimdi sırayla emzirince eşitlik sağlandı