Ahsen1- bizde alt yapı yok ama internettimiz var.Turk telekomu arıyorsun zaten her hattın alt yapısı Telekom.Neyse işte onlar talep açıyorlar alt yapı için bu arada da mağdur olmayalım diye modem gibi bı internet getiriyorlar sadece prize takıyorsun o kadar.Adi da magnet.Tabi kaç kaç oldu hala alt yapı gelecek.Bu arada biz 200 kusure anlaşmıştık internet için ay sonu fatura 400 den fazla geldi.Yani kazık.Ben o kadar da söyledim son fiyat 200 mu diye ama bı yolunu bulup arttırdılar böyle.