1 yaşına bebeğim soğuk algınlığı olmuştu şimdi iki gündüzlr özellikle gece ateşi oluyor 37 gibi hemen dusuruyorum soğuk kompresle sonra ateşi düşüyor ama.sicaklii vücudunda geziyor sürekli uyiyamiyor da rahatça anlamadım neden ? Bazen göğsü yanıyor bazen karnı bazen sırtı bazen bacaklar sürekli geziyor sicaklik