AysenurBaran Mrb hanımlar 6 ay önce doğum yaptım dikişimi hissetmedim bile bu güne kadar ama 3-4 gündür kaşımaktan yırtıcam o derece dikişim kaşınıyo nedendir ki ?
Asiye1102 AysenurBaran benimde soğuk alınca sızlıyor sonrasında hafif kaşıntı. Önceden aşırı kaşıntı olurdu şimdi yok 10 ay oldu