Kızım 15 aylık civarıydı hamur ve kinetik kumla oynamaya başladı. Şimdi 21 aylık hala seviyor. Chilgen marka almıştım, içeriği düzgün diye. Başta yemek istedi, yaladı vs ama sonradan anladı yenmeyecek bir şey olduğunu. Kumu, hamura alıştıktan sonra aldım, onu hiç yemeğe yeltenmedi hamura benzettiği için. Hatta öyle bulduğu şeyleri ağzına götürme huyunu bıraktı bunlardan sonra.
Ama oynarken hiç başından ayrılmadım. Bazen hamuru tek başına oynuyor artık ama kumu hala beraber oynuyoruz.