Mekselinabyb merhaba 2 yaşında çocuğu olup sadece mama içen varmı ? 2 haftdır sadece mama içiyor. Bu bir süreçmi sendrom mu ? aç kalır diye korkuyorum. sadece mama içince aç kalırmı? 😪🥺 yemek görmek istemiyor. Daha öncesinde yiyen bir çocuktu 🥺