Kızlar kızım çok hasta grip mi soğuk mu ne almış ama hali yok bişi yemiyor çorba içti bi kaç kaşık onu da kusuyor zaten sağlık ocağına götürmüştüm ilaç verdi ama gündüzden daha beter oldu uykulu suan sürekli ağlamalı halsiz ufaktan bi ateşi var öksürüyor öksürdükçe kusuyor ilk anneliğim var mı tavsiyesi olan yarın sabah kendi doktoruna götüreceğim ama işte korkuyorum