glbhrr1 ilk zamanlarda uyanmaması çok normal, zorla uyandıracaksınız, ben altını açıyordum ya da topuğuna vuruyorduk(acımıyor sinir oldukları için ağlıyorlar) sert vurmanız lazım o şekilde uyandırıp sık sık emziriyordum, emmezse sağın verin sarılık olmasın